Tworzymy programy wsparcia sprzedaży

Programy wsparcia sprzedaży, programy lojalnościowe, programy konsumenckie czy programy pracownicze to doskonałe narzędzie na podniesienie aktywności odbiorców programu, ich lojalności i zanczący wzrost sprzedaży. To także dobry sposób na sprzedaż wybranych produktów oraz promocję nowych. Program wsparcia sprzedaży może podnieść wyniki nawet o kilkadziesiąt procent na przestrzeni niedługiego okresu czasu.

Tworzymy dedykowane Programy Wsparcia Sprzedaży oparte o indywidualnie przygotowany system zbierający dane sprzedażowe. Program taki jest oparty na założeniach strategicznych i celach sprzedaży firmy. Do systemu przygotowujmy także serwis internetowy i aplikację mobilną dla Klientów, które informują ich o bieżących wynikach na kontach personalnych. Wsparcie znajdujemy w innych środkach przekazu: SMS, infolinia, e-mail. Użycie serwisu internetowego daje także możliwość personalizacji indywidualnych kont i szybkiego, bezpośredniego, a przede wszystkim trafnego przekazu marketingowego do grupy docelowej. Wprowadzając z nami program zyskują Państwo stały kontakt z klientem. Pozwala to poznać jego odczucia, uwagi i spostrzeżenia dotyczące Państwa produktów i serwisu. Program zapewnia zwiększenie częstotliwości kontaktu. Nasze działania mobilizują do lojalności, korzystania z serwisu i wzrostu sprzedaży.

Wprowadzenie programu poza lojalnością partnerów biznesowych zapewnia wzrost prestiżu firmy, a zdobyte informacje pomagają dostosować ofertę do potrzeb rynkowych. W trakcie naszych programów prowadzimy badania zadowolenia odbiorcó programu, które dostarczają cennej wiedzy i pozwalają jeszcze lepiej dostosować ofertę.

Wyniki wprowadzenia Systemu Wsparcia Sprzedaży

wzrost wyniku finansowego firmy

 aktywizacja grupy docelowej – Klientów, podniesienie poziomu lojalności

aktywizacja działu marketingu i sprzedaży

 motywacja grupy docelowej, wzrost zainteresowania produktami, zaangażowanie

 zwiększenie zaangażowania sieci sprzedaży w okresie trwania programu

Jak przygotowujemy Program Wsparcia Sprzedaży