
DIALOG BRANŻOWY INCENTIVE TRAVEL
“Dobry przetarg” czyli najwyższe standardy i dobre praktyki to inicjatywa rozpoczęta jako Dialog Branżowy, dwa lata temu, mająca na celu zebrać i wydać rekomendacje odnośnie najlepszych praktyk i zasad stosowanych w organizowaniu prowadzeniu przetargu. W konsultacjach biorą udział powołane zespoły ekspertów z poszczególnych dziedzin, w których wydane zostaną rekomendację. Są to między innymi eksperci branży eventowej, produkcji czy incentive travel. W zespołach znalazły się także osoby reprezentujące działy zakupów korporacji, tak aby spojrzenie na problem i stojące wyzwania było całościowe. Celem rozpoczęcia Dialogu Branżowego było stworzenie platformy wymiany wiedzy i ustalenie najlepszych standardów współpracy i narzędzi przetargowych w 8 kategoriach marketingowych, mając na uwadze partnerstwo biznesowe stron oraz najwyższą możliwą efektywność w zakupach marketingowych. Podsumowanie prac zostanie wydane w postaci “Białej Księgi Komunikacji Marketingowe”. Jej pierwsza część jest już dostępna na stronie Dobry Przetarg, można ją znaleźć także pod linkiem.
Część druga Białej Księgi zostanie przygotowana z myślą o zadaniach stojących przed Działami Zakupów, Marketingu oraz Agencji uczestniczących w procesach przetargowych incentive travel. Z ramienia branży Incentive Travel czyli organizatorów motywacyjnych imprez firmowych w pracach przy Dobrym Przetargu biorą udział eksperci ze Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel, w tym między innymi Joanna Jabłońska – dyrektor zarządzający agencji Activezone i wiceprezes SOIT. Dialog między Stronami i jego podsumowanie w postaci rekomendacji mają istotnie ułatwić proces zakupowy, ujednolicić go i usprawnić. Podsumowanie będzie zawierać ogólne standardy i dobre praktyki, a także szczegółowe wskazówki i wzory dokumentów dla przetargów w kategorii Incentive travel. Ogólnie BIała Księga Komunikacji Marketingowej będzie omawiać zagadnienia w 8 kategoriach marketingowych: media, komunikacja digital i full service, komunikacja PR, branding, eventy, incentive travel oraz produkcja filmów reklamowych.
DLA KOGO BIAŁA KSIĘGA KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ W KATEGORII INCENTIVE TRAVEL
- Dla Działów Zakupów i Marketingu, realizujących przetargi incentive travel, poszukujących optymalnych oraz innowacyjnych rozwiązań w relacji jakość-cena.
- Dla Agencji Incentive Travel, które chcą w skuteczny sposób odpowiadać na potrzeby Klientów (cele Klienta, narzędzia przetargowe, procedury).
- Dla początkujących i doświadczonych w zakupach i w marketingu, którzy poszerzyć swoje kompetencje, poznać efektywne praktyki przetargowe
- Dla Agencji Incentive Travel i Działów Zakupów, aby zoptymalizować czas, koszty przetargów i wyniki przetargów.