W nadchodzących czasie wyróżnia się kilka wyraźnych trendów na rynku podróży biznesowych. Warto o nich wspomnieć, bo może będziecie chcieli je wykorzystać w planowanych wyjeździe motywacyjnym dla swojej firmy.
Personalizacja
W planowaniu wyjazdów firmowych liczy się coraz bardziej personalizacja aby dostosować je do indywidualnych potrzeb i oczekiwań uczestników. Coraz częściej to uczestnik staje się współtwórcą programu, a nie tylko jego biernym odbiorcą. Przygotowujemy programy wyjazdów i atrakcje w kilku opcjach, tak aby każdy mógł wybrać taki zestaw, który najbardziej będzie odpowiadał jego oczekiwaniom. Często przygotowujemy ankiety dla uczestników z propozycjami kierunków i atrakcji tak żeby każdy mógł się wypowiedzieć także na tym etapie planowania.
Zrównoważony Rozwój
Firmy coraz częściej wybierają destynacje, hotele i aktywności, które są przyjazne dla środowiska. Zrównoważone podróże, minimalizacja śladu węglowego i wsparcie lokalnych społeczności stają się priorytetem.
Technologia i innowacje
Wykorzystanie nowoczesnych technologii przez profesjonalnych organizatorów incentive travel w obecnym czasie stało się już obowiązkiem. Platformy do zarządzania projektami, aplikacje mobilne, bardzo szeroko rozumiana i wykorzystywana sztuczna inteligencja staje się codziennością w pracy organizatorów wyjazdów motywacyjnych.
Kultura i autentyczność
Wyjazdy incentive powinny oferować autentyczne i oryginalne doświadczenia, których coraz częściej poszukują i coraz wyżej cenią uczestnicy. Doświadczeń, które pozwolą im zanurzyć się w lokalnej kulturze, uchwycić niuanse, spróbować czegoś nowego. W każdym naszym programie oferujemy takie oryginalne i nieoczywiste doświadczenia.
Wellness i zdrowie
Rośnie znaczenie zdrowia i dobrostanu uczestników. Firmy poprzez wyjazdy incentive zaczynają promować zdrowy styl życia, dbałość o kondycję fizyczną, równowagę pomiędzy pracą, a wypoczynkiem, realizację i rozwijanie zainteresowań i hobby. Stało się jasne, że wypoczęty i szczęśliwy pracownik pracuje wydajniej. W takich zespołach rotacja jest dużo mniejsza, za to lojalność pracowników wzrasta. Zyskuje na tym cała firma.